طراحی دکل

مشاوره ، طراحی و تولید دکل :  تاورکو با  بهره گیری از مجرب ترین و حرفه ای ترین مشاورین در زمینه ساخت انواع دکل، از توانایی ارائه مشاوره به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای جهت سهولت در اجرای پروژه ای شما برخوردار می باشد. با بهره گیری از متخصصین ما می توانید ساخت دکل خود را چه از نظر اقتصادی و چه. از نظر کیفیت، سرعت و … در بهترین حالت ممکن به سرانجام برسانید،.چرا که تمام راهکارها و پیشنهادهای ارائه شده حاصل تجربیات و محاسبات کاملا تخصصی و .اصولی که ثمره سالها تولید انواع دکل می باشد.

طراحی دکل

طراحی دکل

کاملا واضح می باشد که تفاوت در نوع کاربرد، محل نصب، زمان نصب و … تاثیر بسیار مهمی در آنچه که مد نظر شما می باشد، خواهد گذاشت. پس چه بسا تا با مشاوره با ما به آیده آل خود نزدیک تر گردیده. امروزه میتوان با کمک و بهره گیری از علم و نرم افزارهای موجود مرحله آزمون و خطا را .در رسیدن به نتیجه مطلوب به حداقل رساند که تاورکو با به کار گیری این مهم در فرآیند.طراحی دکل توانسته صرفه جویی و بازده بسیار چشم گیری را کسب نماید .

مشاوره، طراحی و تولید دکل

این شرکت بر اساس نیازهای تکنولوژی سفارش دهندگان و انطباق با استانداردهای جهانی، توسط کادر کار آزموده واحد .طراحی و مهندسی و با احتساب عواملی از قبیل شرایط  آب و هوائی، محاسبات بارگذاری.و طراحی خطی و اتصالات و…. نسبت به شبیه سازی و ساخت نمونه آزمایشی اقدام نموده و پس از حصول اطمینان کامل از .این مراحل نسبت به تولید انبوه مبادرت می نماید .

مشاوره ، طراحی و تولید دکل

خوشبختانه امروزه با توجه به وجود امکانات، معادن و نیروی کار در سطح عالی کشور ما توانسته جایگاه .بسیار مهمی در صنعت تولید و ساخت دکل درجهان بدست آورد تا جایی که به اذعان مدیر.عامل شرکت تولید کننده دکل های خطوط نیرو و مخابرات در سال ۱۳۸۱ ایران در رده سوم تولید.کننده گان دکل های انتقال نیرو قرار داشته است. شرکت تاورکو با توجه به این مهم و در راستای بهبود و پیشرفت قدم در این عرصه نهاد.که با توجه به امکانات و ملزومات تعبیه گردیده توانسته ایم در این صنعت قدم های محکم و استواری برداریم. امروزه کارخانه تاورکو یکی از مجهزترین و تکمیل ترین کارخانجات در زمینه تولید انواع دکل از قبیل: خودایستا .( چهاروجهی ، سه وجهی ) منوپل ( پایه دوربین ، روشنایی ) مهاری ( G35 , G45 … ) و …. می باشد .

 

طراحی و ساخت دکل

ساخت دکل

مشاوره ، طراحی و تولید دکل

بدیهی است تولید دکل شامل مراحل و پروسه عظیم و پیچیده خاص خود می باشد که تاورکو سعی .بر آن کرده است تا با ارائه یک پکیج کامل از خدمات تولید دکل شامل :

طراحی ( یک طرح مطمئن، مقرون به صرفه و حرفه ای )، تهیه ملزومات اولیه ساخت دکل،.بکار گیری نیروی کاملا مجرب و متخصص در زمینه ساخت انواع دکل، گالوانیزه و رنگ آمیزی دکل های سفارشی .بنا به درخواست سفارش دهنده، نصب و بهره برداری از دکل، نگهداری و پشتیبانی از دکل.

در وقت و سرمایه مشتریان ایجاد صرفه جویی نمایید تا سفارش دهنده بتواند با دیدی باز و بدون دغدغه .خاطر اقدام به تصمیم گیری و ارائه سفارش دهد . علاوه بر موارد ذکر شده جهت تولید و ارائه دکل خدماتی همچون چاه ارت، ارائه صاقه گیر استاندارد.و غیره نیز از جانب تاورکو ارائه می گردد تا تمامی مراحل از ابتدایی ترین گام ها .تا بعد از راه اندازی و بهره وری به صورت یکجا در یک مجموعه انجام گیرد .تا بدین صورت خدمات به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه شود، در نتیجه قیمت تمام شده بهینه می گردد .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط