جینپل چیست ؟ 

جینپل وسیله آهنی و بلند می باشد که در نصب دکل های مهاری کاربرد دارد . به وسیله جینپل نصاب سکشن های دکل را جابجا میکند . در اصل جینپل به بالا کشیدن سکشن مهاری توسط نصاب هنگام نصب دکل مهاری کمک میکند . و این امر را برای نصاب مهاری تسهیل می کند .

در این مقاله سعی میکنیم این وسیله را برای علاقه مندان و همچنین افراد تازه کار در حوزه دکل با زبانی ساده توضیح دهیم . تا شما عزیزان با کارایی آن آشنا شوید .

جینپل

جینپل

کارکرد جینپل چگونه است ؟

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید . جینپل از یک سمت روی پله دوم دکل قرار میگیرد . و از سمت دیگر یا اصطلاحا سمت بالا قرقره ای در آن قرار میگیرد . و طناب از قرقره رد میشود . سپس نصاب دکل ، سکشن دکل مهاری را به طناب می بندد و به واسطه این وسیله ، سکشن را تا محل نصب سکشن به بالا میکشد .

در ساخت جینپل ارتفاع آن به صورتی در نظر گرفته میشود . که در هر بار استفاده مقداری از آخرین سکشن بلندتر باشد . تا امر حمل و نقل سکشن هنگام نصب مهاری به راحتی صورت پذیرد .

در ادامه تصاویر جینپل برای آشنایی بهتر شما عزیزان قرار میگیرد :

تصاویر جینپل 

جینپل دکل مهاری

تصویر کامل جینپل

نصب دکل مهاری توسط نصایان شرکت TOWERCO

شرکت تاورکو با افتخار اعلام میدارد با سالها تجربه در زمینه تولید دکل های مهاری و فروش دکل . خدمات نصب مهاری و همچنین نگهداری و پشتیبانی دکل را نیز انجام میدهد . نصابان با تجربه و فنی دکل در شرکت تاورکو با نصب بسیار حرفه ای و اصولی خود به منزله بیمه دکل در مقابل باد ها و لرزش های موجود عمل میکنند . برای دریافت مشاوره و قیمت دکل و نصب مهاری با مشاورین ما در شرکت تماس حاصل نمایید .

 

امیدواریم این  مطلب برای شما علاقه مندان به صنعت دکل مفید واقع شده باشد . می توانید سایر مقالات در رابطه با تولید دکل و روش های نصب و همچنین اطلاعات فنی دیگری در این حوزه را در بخش مقالات سایت پیگیری کنید .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط